دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

راهنمای درخواست کالا

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 
مدیریت امور عمومی

 

کلیه واحدهای تحت پوشش معاونت پژوهشی

لطفا جهت درخواست کالا به ترتیب زیر عمل کنید


 

دریافت فرم درخواست کالا

(قابل دریافت از انتهای همین صفحه)

 

پر نمودن فرم با رعایت نکات زیر

تفکیک درخواست های خرید باید به این صورت انجام گیرد

ملزومات مصرفی لوازم التحریر

ملزومات اموالی

تعمیرات/سرویس دستگاه ها و ...

ایاب وذهاب (آژانس و پیک )

قبوض برق،آب،گاز وآب

پذیرایی (غذا و میان وعده شامل: بیسکویت،نسکافه و ...)

ظروف یکبارمصرف

تجهیزات پزشکی مصرفی

تجهیزات پزشکی اموالی

توجه

از خرید هرگونه ملزوماتی که اسناد/فاکتورهای آن  ازمحل بودجه این معاونت باید پرداخت شود، خودداری فرمائید

هرگونه درخواست خرید ملزومات پذیرایی برای جلسات آن مرکز، باید ضمن اعلام دو روز قبل ، موضوع جلسه نیز ذکر گردد

تمامی ملزوماتی مصرفی آزمایشگاهی باید ازمحل طرح  های تحقیقاتی آن مرکز تهیه گردد

مراکزی که درمواقع لزوم از آژانس و پیک بادپای خارج از سازمان استفاده می کنند،بایدبه نکات ذیل توجه فرمایند 

الف:  دارای مهر آژانس/پیک بادپا              

 ب: نام استفاده کننده و مقصد درج گردد.

ج: مبلغ دریافتی بصورت عدد و حروف به ریال نوشته شود.

د: حداکثرجمع هزینه های ایاب وذهاب (آژانس وپیک بادپا) 1/000/000 ریال

رییس واحد فرم را تایید و امضا نماید

فرم تحویل واحد تدارکات شود

 

در نهایت درخواست در واحد تدارکات بررسی و با تایید مدیر عمومی اقدام به خرید می شود



دریافت فایل فرم درخواست خرید.doc   [حجم: 508 کیلوبایت]   [تاریخ: 1392/8/27]
دریافت فایل فرم درخواست تحویل کالا از انبار.doc   [حجم: 507 کیلوبایت]   [تاریخ: 1392/8/27]

دفعات مشاهده: 378 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر