• 1403/01/15 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 170
  • - تعداد بازدید کنندگان: 156
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

فراخوان جذب هیئت علمی مرکز تحقیقات سلامت معنوی

مرکز تحقیقات سلامت معنوی در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان دکتری )متخصصین دکتری و (PHD، که دوره طرح تعهداتی خود را سپری نکرده اند هیئت علمی پژوهشی جذب نماید.

330557.mp3 فراخوان جذب هیئت علمی مرکز تحقیقات سلامت معنوی

به اطلاع علاقمندان به حوزه سلامت معنوی می رساند:

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری: مرکز تحقیقات سلامت معنوی در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان دکتری )متخصصین دکتری و (PHD که دوره طرح تعهداتی خود را سپری نکرده اند هیئت علمی پژوهشی جذب نماید.

لذا از کسانی که به «پژوهش» و «حوزه سلامت معنوی» علاقمند هستند دعوت به عمل می آید رزومه خود را در فرم زیر وارد نموده و آن را به ایمیل مرکز به نشانی: spritualhrc@iums.ac.ir ارسال فرمایند.

لازم به ذکر است مطابق قانون، هیئت علمی مراکز تحقیقاتی موظف است در حیطه برنامه عملیاتی مرکز فعالیت نموده و انتظارات این مرکز در زمنیه پژوهشی را برآورده نماید؛ بعلاوه بر اساس قانون جذب هیئت علمی دانشگاه، حداقل شاخصh (h-index) متقاضیان در پایگاه Scopus باید 4 باشد.

در این زمینه شرایط جذب هیأت علمی پژوهشی و تبدیل وضعیت نیروهای تعهداتی خدمت غیر هیأت علمی به تعهداتی هیأت علمی پژوهشی که در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی مورخ 1401/9/30 مطرح و مورد بازنگری قرار گرفت، در لینک زیر قابل دسترسی است:

 

 ابلاغ شرایط جذب نیروی تعهداتی

 فرم رزومه

آدرس سایت مرکز : spiritualhrc.iums.ac.ir

شماره تماس با مرکز:

021-63471227

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,[ اخبار معاونت ]
  • کد خبر : 330557
:
کلیدواژه ها
سروش دهقان
خبرنگار

سروش دهقان

تصاویر

Template settings