• 1402/05/12 - 09:50
  • - تعداد بازدید: 104
  • - تعداد بازدید کنندگان: 90
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید از مرکز مطالعات تجربی دانشگاه

در ابتدا دکتر نجفی بر لزوم درآمدزایی مرکز از طریق ارایه خدمات به محققین داخل دانشگاه (درون سپاری ) و خارج دانشگاه (برون سپاری ) تاکید داشت، ایشان ارایه هر گونه خدمتی را منوط به دریافت وجه بلافاصله پس از ثبت درخواست توسط خدمت گیرنده لحاظ کردند و بر تغییر نگاه مرکز از نگاه صرفا آموزشی به نگاه درامد زا ناشی از خدمات خصوصا در ساعات غیر اداری و تعطیلات تاکید داشتند.

18476.mp3 بازدید از مرکز مطالعات تجربی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری: جلسه ای در مرکز مطالعات تجربی دانشگاه مورخ 10/5/1402  با حضور دکتر نجفی سرپرست شبکه راهبردی آزمایشگاهی  دانشگاه (Labsnet)، دکتر سعید آقاجانی سرپرست گروه پایش و ارزیابی مراکز تحقیقاتی، دکتر نصیری نژاد رییس مرکز مطالعات تجربی، آقای دهقان مسئول روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری و مسئول فنی و کارشناسان این مرکز دیدار و گفتگو انجام شد.

در ابتدا دکتر نجفی بر لزوم درآمدزایی مرکز از طریق ارایه خدمات به  محققین داخل دانشگاه (درون سپاری ) و خارج دانشگاه (برون سپاری ) تاکید داشت، ایشان ارایه هر گونه خدمتی را منوط به دریافت وجه بلافاصله پس از ثبت درخواست توسط خدمت گیرنده لحاظ کردند و بر تغییر نگاه مرکز از نگاه صرفا آموزشی  به نگاه درامد زا ناشی از خدمات خصوصا در ساعات غیر اداری و تعطیلات تاکید داشتند.

همچنین پیشنهاد شد که مرکز به صورت مکتوب توانایی تولید حیوانات آزمایشگاهی را جهت اطلاع محققین به معاونت اعلام نمایند.

در ادامه دکتر آقاجانی، اختصاص  بخشی از درامدزایی مرکز را به کارکنان  به شرط  خدمت در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری در کنار دانشجو و استاد و تهیه وسایل مورد نیاز مرکز یادآوری شد و بر لزوم ارایه خدمت در کنار دانشجویان و اساتید تاکید بسیاری شد. 

خانم دکتر نصیری نژاد ریاست مرکز و مهندس نوری رابط شبکه راهبردی چگونگی ارایه حیوان رایگان جهت آموزش به دانشکده پزشکی و یراپزشکی را مطرح و دکتر وثوق مسوول فنی مرکز نیز بر ارایه خدمت حیوانی به سایر مراکز حتی دانشگاههای شهرستان اشاره کرد.

در پایان مقرر گردید به جهت تولید حیوان متناسب با درخواست  مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی  پیش نویس نامه ای جهت ارایه به معاونت تحقیقات تهیه شود تا توسط معاونت اطلاع رسانی شود. 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 18476
:
کلیدواژه ها
سروش دهقان
خبرنگار

سروش دهقان

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings